Dag 9 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg

10 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Dat er droes is op het terrein is dus bekend. Nu is de vraag hoe gaan we dit oplossen en zorgen dat de gezonde paarden gezond blijven!?

Amber en ik zijn buiten de paarden gaan temperaturen, dat waren al zo'n 35 paarden. Elk paard met een temperatuur van 38,5 of hoger moet uit de groep gehaald worden en apart gezet worden. We houden alles bij in een map waar we twee keer per dag de temperatuur in opschrijven. Omdat de ziekte zo besmettelijk is het belangrijk dat elk paard goed in de gate gehouden worden. En geloof me dat is een hele klus met 80 paarden...

Gelukkig hebben we een hele hechte groep en motiveren we elkaar. Ik ben super trots op de meiden.

  • 12 Juni 2014 - 21:51

    Suzanne:

    waaauw wat heftig wat jullie daar allemaal meemaken, maar wat moet dat ook gaaf zijn!!jullie doen super werk meiden ga zo door xx

  • 13 Juni 2014 - 19:43

    Mirjam:

    hi, als ik dit allemaal zo lees wordt ik steeds trotser op je (en op de rest van de meiden natuurlijk ook). Goed werk meiden! Houvol en fijn dat jullie toch ook ontspanning hebben.
    Vanavond VOETBAL!! Hoe leuk is dat als je in Spanje bent.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Crevillent

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2014

Dag 21

21 Juni 2014

Dag 20

19 Juni 2014

Dag 18

17 Juni 2014

Dag 16

16 Juni 2014

Dag 15

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 2542

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: