Dag 1 aankomst - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu Dag 1 aankomst - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu

Dag 1 aankomst

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vandaag ben ik aangekomen bij los caballos Luna. Raar om het allemaal zo is in het echt te zien. We maken kennis met de andere meiden en krijgen een rondleiding over het terrein. De mensen hier zijn allemaal super aardig en op de een of andere manier voel ik me gelijk thuis. 's Avonds verdelen we de paarden met de meiden. Iedereen krijgt een stuk of 7 paarden die je stage periode jouw 'verzorgpaarden' zijn. Het is leuk om te zien dat elk paard zo'n eigen karakter heeft, maar vooral een eigen verhaal. Zo heb ik Gerrit, een Shetlander hengst die uit een rijdend bestel busje is gegooid en daardoor een stuk heup mist. Nog een voorbeeld: El Salvader een mooie hengst die 21 jaar in een dicht getimmerde stal heeft gestaan. Bijzonder dat deze paarden nog zo lief zijn en zoveel vertrouwen hebben in de mens. Het is nu al bijzonder en kan niet wachten tot morgen. Slaap lekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Crevillent

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2014

Dag 21

21 Juni 2014

Dag 20

19 Juni 2014

Dag 18

17 Juni 2014

Dag 16

16 Juni 2014

Dag 15

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 2546

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: