Dag 18 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu

19 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Dag 18
Vanmorgen hebben we eerst alles gevoerd en water gegeven. De waterleidingen zijn kapot dus we moeten alles met een kruiwagen doen.

Toen alles eten en drinken had zijn we gaan temperaturen. Alle paarden zijn stabiel. Heel fijn!

Ook hebben we lulu weer behandeld en jingle. De droes is aan het uitbreken. Bij bentley is het vandaag open gebroken. Vanmorgen hadden we hem helemaal schoongemaakt, maar in de middag was het verder gescheurd. Er kwam heel veel pus uit en bloed. Vannach blijft bentley binnen, omdat de wond best groot is.
Naast Bentley hebben we ook Giorgio de hengst schoongemaakt. Het is een hele gevoelige hengst en best agressief als hij door teveel mensen gedaan word. Toch is het gelukt, maar appeltjes doen wonderen ;)!

De meeste paardjes staan vannacht weer lekker buiten. Je merkt al dat ze er een stuk van opknappen om weer even die stal uit te zijn.