Dag 15 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu

Dag 15

16 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Hier weer een verslagje. De afgelopen dagen heb ik geen verslag geplaatst, omdat de hele week in principe hetzelfde is geweest. De paarden staan nu allemaal op stal of in de koralen. Elke dag worden ze minimaal 1 keer getemperatuurd. Helaas zijn er nog maar enkele 'gezonde' paarden. Droes verspreidt zich zo snel...

We hadden een groep waarvan we dachten dat ze gezond waren, maar die bleken ook opgezette klieren te hebben. Helaas...

Wel zijn er vandaag en gisteren een paar bulten onder de kaak open geklapt. Deze worden 3 keer per dag schoongemaakt.
Verder is het jammer dat de droes op het terrein is. De paardjes moeten op stal blijven en dat is voor ons, maar zeker voor de paardjes helemaal niet leuk.

Wat wel leuk was deze week is dat we voetbal gingen kijken in een engelse bar. We waren helemaal in het oranje en werden met de taxi opgehaald. Na afloop zijn we nog wat blijven drinken, want we hebben tenslotte gewonnen!!

Eergisteren zijn we nog even bij het dorpsfeest gaan kijken. Het deed me denken aan carnaval. Een optocht door de straat van Catral en iedereen was verkleed. Hopelijk heb ik morgen wat meer te vertellen, maar voorlopig zijn we nog niet van die stomme droes af..