Dag 8 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu

Dag 8

09 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vandaag zijn Lindy en ik weer gaan rijden met niek in indiaantje. Allebei zonder zadel op een gegeven moment. Het ging super goed en niek reed ik bitloos. Ook kwam Luna thuis van een vakantie in Nederland. Minnie is ook gewassen en verder een rustige dag geweest.

Lindy en ik zijn met Rick mee boodschappen gaan doen voor de hele week, maar toen we terug kwamen stond de dierenarts er. Niet alleen Bob was niet lekker maar nog meer paarden. De dierenarts heeft alle paarden onderzocht en getemperatuurd. Wat blijkt nu... droes. Wat een drama is dit. Alle paarden moeten 2 x per dag getemperatuurd worden en alles moeten we ontsmetten. Een paar mensen doen de besmette paarden de andere de gezonde paarden. We mogen niet bij elkaar komen. We gaan nu een planning maken voor morgen met Laura en de meiden. Het gaat een zware dag worden morgen.