Dag 7 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg

08 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan om te voeren. Het was wel even zwaar want het was nogal laat geworden gisteren. Half 5 stapte ik het appartement binnen dus na 3 uurtjes slaap ging de wekker weer. Hup hup eruit snel voeren en mesten want vandaag staat de markt op de planning. De markt was echt super groot en alles was heel goedkoop. Ik heb een sjaaltjes gekocht en een leuke souvenir voor mijn opa.

Toen we eenmaal klaar waren met de markt zijn we door naar het strand gegaan. Lekker gezwommen in de zee en op het strand geslapen.

Toen we terug kwamen zijn we de paardjes gaan voeren, maar toen zagen we dat Bob niet zo lekker was. Hij at deze week al niet zo goed, maar zo erg als nu had hij er nog niet bij gestaan. Hij stond met z'n hoofd naar beneden en het kwijl en schuim viel eruit. Hij staat nu op stal met waarschijnlijk een infectie in zijn mond. Hopelijk gaat het morgen wat beter met hem.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Crevillent

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2014

Dag 21

21 Juni 2014

Dag 20

19 Juni 2014

Dag 18

17 Juni 2014

Dag 16

16 Juni 2014

Dag 15

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 2533

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: