Dag 7 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu

Dag 7

08 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan om te voeren. Het was wel even zwaar want het was nogal laat geworden gisteren. Half 5 stapte ik het appartement binnen dus na 3 uurtjes slaap ging de wekker weer. Hup hup eruit snel voeren en mesten want vandaag staat de markt op de planning. De markt was echt super groot en alles was heel goedkoop. Ik heb een sjaaltjes gekocht en een leuke souvenir voor mijn opa.

Toen we eenmaal klaar waren met de markt zijn we door naar het strand gegaan. Lekker gezwommen in de zee en op het strand geslapen.

Toen we terug kwamen zijn we de paardjes gaan voeren, maar toen zagen we dat Bob niet zo lekker was. Hij at deze week al niet zo goed, maar zo erg als nu had hij er nog niet bij gestaan. Hij stond met z'n hoofd naar beneden en het kwijl en schuim viel eruit. Hij staat nu op stal met waarschijnlijk een infectie in zijn mond. Hopelijk gaat het morgen wat beter met hem.