Dag 6 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg

07 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vandaag was het een super leuke dag. De ochtend begon rustig met een gezamenlijk ontbijtje en na het voeren zijn we weer aan de slag gegaan met de paardjes!

Eerst haalde ik mijn grote vriend Niek uit de paddock. Niek is een grote lieve fjord die alles prima vind. Bij Niek staat indiaantje, de verzorgpony van Lindy, indiaantje is nog hartstikke onzeker en nog maar 3 jaar. We zijn samen gaan rijden in de bak en het bleek dat indiaantje zich een stuk zekerder voelde met sterke Niek naast zich. We hebben zelfs een rondje terrein gedaan en dat ging super! Daarna was minnie aan de beurt, mn lieve kleine vriendinnetje. Ik heb haar lekker gewassen en geborsteld. Het is al een oude pony en moet lekker vertroeteld worden.

's Avonds zijn we het dorp ingegaan met z'n alle, we dachten dat er feesten waren maar dat bleek een week later te zijn. Toch kwamen we een leuk kroegje tegen waar we nog een hele leuke avond (nacht) hebben beleefd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Crevillent

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Juni 2014

Dag 21

21 Juni 2014

Dag 20

19 Juni 2014

Dag 18

17 Juni 2014

Dag 16

16 Juni 2014

Dag 15

Actief sinds 05 Juni 2014
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 2527

Voorgaande reizen:

05 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: