Dag 6 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu

Dag 6

07 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vandaag was het een super leuke dag. De ochtend begon rustig met een gezamenlijk ontbijtje en na het voeren zijn we weer aan de slag gegaan met de paardjes!

Eerst haalde ik mijn grote vriend Niek uit de paddock. Niek is een grote lieve fjord die alles prima vind. Bij Niek staat indiaantje, de verzorgpony van Lindy, indiaantje is nog hartstikke onzeker en nog maar 3 jaar. We zijn samen gaan rijden in de bak en het bleek dat indiaantje zich een stuk zekerder voelde met sterke Niek naast zich. We hebben zelfs een rondje terrein gedaan en dat ging super! Daarna was minnie aan de beurt, mn lieve kleine vriendinnetje. Ik heb haar lekker gewassen en geborsteld. Het is al een oude pony en moet lekker vertroeteld worden.

's Avonds zijn we het dorp ingegaan met z'n alle, we dachten dat er feesten waren maar dat bleek een week later te zijn. Toch kwamen we een leuk kroegje tegen waar we nog een hele leuke avond (nacht) hebben beleefd.