Dag 3 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Crevillent, Spanje van SanneBoth - WaarBenJij.nu

Dag 3

04 Juni 2014 | Spanje, Crevillent

Vandaag tijdens het voeren hoorde ik opeens iemand om hulp roepen. Van alle kanten kwamen mensen aanrennen. Er was een paard gevallen en er was een ander paar overeen gerent. Het paard lag op de grond en kon niet meer op staan. Ook leek het er op dat ze een soort aanval kreeg waarbij haar hartklep niet goed sloot. Dit had ze al vaker gehad. Hiervoor heeft ze medicijnen gekregen en het leek weer goed te gaan met haar. Toch kregen we haar niet omhoog... We hebben de dierenarts gebeld en hebben een tent om het paard heen gebouwd zodat ze niet meer vol op in de zon lag. Na een uur arriveerde de dierenarts, het lijkt er op dat aan een kant van de achterkant een verlamming is. Ze reageert daar niet op prikkels. We hebben haar met zn alle geprobeerd op 4 benen te zetten. Tot onze verbazing lukte het!! Ze is zelfstandig naar de stal gelopen en staat nog steeds. We hebben weer hoop.